четверг, 19 марта 2020 г.

Привіт дистанційним учням!

   Зараз дивився новини, де один із офісних працівників розповідав, що його перевели на дистанційну форму роботи. "Сиджу вдома в халаті, в домашніх капцях. економлю на тарнспорті та каві - розповідає він - можу працювати на диванчику з ноутбуком, можу за столом на кухні - але працювати в офісі легше - там розпорядок: на 9 годин прийшов, обідня перерва, о 18 вже вільний. А вдома приходиться працювати цілодобово!!!"  
   Мені це нагадує моє нинішнє становище. Тільки єдине - він бачить мабуть зразу плоди своєї праці, а я поки що нічого. А я хочу бачити. 
   Єдина відрада - по статистиці відвідувань блогу - хтось заходить. По переглядам відеоуроків -теж хтось дивиться. Два коментарі до відеоуроку (спасибі Діма!!! та DenDi ok - неймовірно, тільки що побачив Гліба, теж спасибі - зараз відповім). Поставте хоча би пальчик вниз.... Краще вверх.🙏 (ну і смайлики тут в блоггері!!!)

   Виплакався.... 

   А тепер до справи.
   Хто подивився уважно відеоурок по модифікаційній мінливості то мабуть почув, що я хочу бачити в робочому зошиті ваші конспекти - короткі. лаконічні записи хоча би тих термінв. що були на дошці. Надсилаєте завтра до кінця дня фото  вашого конспекту мені на пошту і отримуєте 2 бонуси, через добу - 1 бонус..(адреса є на сторінці "Цікава інформація.)  За чудове розмірковування в коментах до відео (тим більше перше!!!) Павловському надаю 5 бонусів. Я постараюсь вести облік, ала я вам довіряю - рахуйте всі свої бонуси на обкладинці вашого зошита. Так і назвіть - дистанційне навчання з біології - бону+ бонус+.....!
    В коментарях сторінки блогу "10 класи" внизу десятикласники, що вибрали тему міні-проекту, (для 9-их я підготую теми трохи пізніше по новій темі "Еволюція") запишіть будь ласка номер теми, можна і назву, яку ви взяли для опрацювання (умови виконання ви знаєте!) Хто хоче взяти, перевірте в коментарях, чи вона ще не вибрана (щоби баз повторів). Перший, хто надішле на мою пошту робочу. повноцінну презентацію по вибраній темі - отримає 12 бонусів, інші, хто встигне до 24.03 - 10 бонусів. Так що пострайтесь до закінчення карантину набрати максимум бонусів по всім формам роботи, що я запропоную - потім ми по чесному переведемо їх в заслужену тематичну оцінку!!! 
   Пишіть коментарі тут на головній сторінці, вони повинні появитись після кожної публікації. Можна писати на любій, але там вони фіксуються аж внизу, трохи незручно. Щоб написати комент нажміть слово коментарі. В мобільній версії мені здається зручніше. коли перевести в веб-версію. Але ви "хакери", справитесь. І може ще для зручності роботи птрібно створити акаунт в Гугл та пошту  gmail.com.
Ну удачі вам - ледве не написав віртуальні учні -  хочу чути вас і відчувати. а не кидати все це 
в безодню!!!
 Пишіть та ставте лайки

Комментариев нет:

Отправить комментарий