Біологія - 10 клас



   Доброго дня всім!

   От і підійшли до останнього уроку в цьому навчальному році!
   Тема уроку: "Ембріогенез та постембріональний розвиток людини".
   Основні питання:
1.  Основні періоди ембріонального розвитку людини.
2.  Зародкові оболонки та їх значення.
3.  Особливості постембріонального розвитку людини.
4.  Ріст і розвиток людини.

   І вам залишається ОСТАННЄ ЗАВДАННЯ - скласти конспект сьогоднішньго уроку і надіслати всі конспекти (4 штуки!) в чітко визначені ТЕРМІНИ - з 20.05 по 21.05 до 24.00!! Надіюсь проглянути всі і надати через класних керівників ТЕМАТИЧНІ ТА СЕМЕСТРОВІ за дистанційне навчання.  НАДСИЛАТИ ВСІ КОНСПЕКТИ ОДНИМ максимум ДВОМА ЛИСТАМИ підряд НЕ РОЗРИВАЧИ В ЧАСІ!!!!!!!
Якщо будуть аргументовані запитання щодо обєктивності оцінки, звертайтесь в особиті Телеграмм, запрошу таких учнів 26.05 в відеоконференцію до співбесіди по вивченим темам. 

Всього доброго, і успіхів всім!
19.05.20





Всім привіт. 

  Щодо сьогоднішнього уроку з предемета "Захист України". По перше це новий розділ - "Тактична медицина. Домедична допомога".

      Тема уроку: "Реанімація, дихальні шляхи."
Параграфи підручника Герасімова № 44-49, (50 для знайомства).
     Основні питання для опрацювання:
1.  Алгоритм дій при раптовій зупинці серця.
2.  Основні правила та порядок реанімації.
3.  Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів.
4.  Штучне дихання - різновиди, методика та техніка.
5.  Непрамий масаж серця.

Гарної роботи вам!
13.05.20

   



Всім доброго дня. 

  Інтернет, на жаль, бажає кращого. Тому всю увагу зосередьте на роботі з підручником, є ще телеуроки та ресурси Інету.
   Сьогодні урок за темою: " Статеві клітини. Гаметогенез та запліднення".
    Відповідно основні питання для опрацювання:
1.  Мейоз, статеві клітини.
2.  Запліднення та його біологічне значення.
3.  Особливості репродукції дюдини.
Особливу увагу приділіть третьому питанню, доволі важливе та цікаве.

   Нагадаю також, що треба закінчити обидві лабораторні роботи ( не забудьте пронумерувати листки зошита) та надіслати в указані терміни - з 14 по 16.05 (24.00)


Бажаю успіхів!
12.05.20







Доброго дня всім. 

   Надаю інформацію щодо нашого уроку з "Захисту України" за сьогодні.
     Тема уроку : "Фізична підготовка. Основи цивільного захисту".
Основні питання:
1. Силова фізична підготовка, смуга перешкод.
2. Надзвичайні ситуації мирного та воєнного характеру.
3. Джерела та причини НС.
4. НС регіону та їх попередження.
Опрацювати параграфи за підручником Герасімова №35-38, 39-43., скласти короткий тезис-конспект.

    Додатково. Нагадаю відосно конспеків -  починаєте тему з нового листка, сторінки пронумеровані, конспекти відповідають темам і питанням відео-уроків. Надати конпекти з предемету "Захист України" треба буде з 25.05 - до 26.05 (24.00). 

Всього доброго, успіхів вам.
06.05.2020.




Всім привіт!   

   Загальна інформація по закінченню теми та навчального року з біології!
   Ми підходимо до закінчення навчального року. Тому надаю основну інформацію щодо вивчення останньої теми та основних видів роботи щодо тематичного оцінювання.
   По темі «Репродукція….» ми проведемо сумарно 4 відео-конференції, тому вам необхідно буде скласти 4 тезис конспекти згідно розглянутих тем (відео-уроків) та надати їх на пошту одним-двома листами з 20.05 по 21.05 до 24.00.
   Додаткове завдання до уроку від 5.05 (надати з 7.05. до 8.05 24.00, дивіться окремо розгорнуті завдання до уроку в блозі нижче.)
   В темі виконати дві лабораторні роботи і надіслати зразу обидві своєчасно на пошту з 14.05 до 16.05 до 24.00!!!

   Також можна тим, хто своєчасно починав екологічні спостереження, ще закінчити давно запропоновану презентацію «Екологічні спостереження» - свої фото-відеоматеріали щодо спостереження змін в природі в весняний період, не забудьте указати екологічні чинники, що впливають на ці зміни, як преамбулу розкрити теоретичну частину  (зразок шукайте на блозі на сторінках 9 або 10 класу). Додаткові бонуси ще нікому не завадили!

   Тематине, семестрове (річне в школі в журналі, мабуть уже в червні) оцінювання провожу в період 22-25.05 (по закінченню прийому всіх робіт). При необхідності 26.05 плануємо урок відео-конференцію - ТД або співбесіда по основним питанням, по закінченню проводжу уточнення  тематичного та семестрового оцінювання.
При необхідності 27.04 плануємо урок-конференцію –«Індивідуальна співбесіда по основним питання дистанційного навчання» (темам що вивчали). Якщо будуть бажаючі, то напишете заявки в Телеграмм!


   Сьогодні відбувся урок-відеоконференція за темою:
"Ріст і розвиток клітин, старіння і смерть клітин та онкологічні захворювання".
основні питання до тезис-конспекту:
1.  Репродукція клітин.
2.  Мітоз і амітоз. (див. додаткове завдання).
3.  Ріст і розвиток клітин.
4.  Старіння та смерть клітин.
4.  Онкологічні захворювання та онкогенні чинники.

Додаткове завдання до уроку - стор. 221-222. робота з таблицею Виконати в робочому зошиті, зробити фото та надіслати в чітко терміни з 7.05 до 24.00 8.05!!!
Не спішіть, але і не запізнюйтесь!
Можете приступити до виконання лабораторої роботи (матеріал я надав в Телеграмм!

Всього доброго і удачі всім!!!







Доброго дня всім.

 Вибачайте що несвоєчасно надаю інформацію - виправляюсь.

   Ми провели 29.04 відео-урок по "Захисту України" за темою : "Основи військової топографії".

   Основні питання для опрацювання та складання тезис-конспектів:
1. Орієнтування на місцевості.
2. Визначення сторін горизонту.
3. Магнітний азимут - визначення на місцевості та на карті.
4.Топографічна карта - горизонталі, рельєф та основні топографічні позначення на карті.

Працюємо далі, успіхів вам!

04.05.2020




Всім привіт!

   Продовжуємо роботу та розпочинаємо вчити нову та останню в цьому навчальому році тему :"Репродукція та розвиток". Для тих хто не був на відеоуроці поясню, що я провів оінювання попередньої теми "Генетика" за дистанційне навчання (оцінки отримаєте через класних керівників) по основним формам роботи - робочі, повноцінні і оформлені конспекти, лабораторну роботу, додаткове завдання "Незакінчена презентація", виконання презентації до теми зі списку в блозі та презентацію "Екологічні спостереження в весняний період" (цю останню можете ще виконати і оцінка за роботу піде в останнє тематичне оцінювання). От хто справився з усіма видами роботи, той і отримав найвищу оцінку. Але я ще зважу на вашу роботу шкільну по цій темі, і оцінка в журналі буде середньоарифметична - хто поліпшить, а хто й загубить свої досягнення.
   На жаль багато учнів зовсім загубились в дистанційному навчанні. Я ще зрозумію тих учнів, у яких обмежені технічні можливості. Але це одиниці. А інші??!! Не губіться. Остання тема - вперед до роботи!!!

    Сьогодні тема уроку: "Репродукція, регенерація та трасплантологія у людини."
          Питання до конспекту:
1.  Нестатеве розмноження - різновиди.
2.  Статеве озмножння - різновиди.
3.  Регенерація - рівневість та види.
4.  Вплив чинників на регенерацію.
5.  Трансплантологія - методи, проблеми та перспективи.

Рекомендую працювати за електронним підручником Соболя , в ньому краще і згідно програми викладений матеріал. (Остапченко як додатковий), параграфи: 53-55.

Успіхів вам!
28.04.20



Доброго дня усім.
Хочу надати можливість бажаючим глянути презентацію Ткачової Аліни, що виконала чудово завдання, яке я ставив всім учням 10 та і 9 класів.
Презентація "Екологія та екологічні спостереження".
https://drive.google.com/open?id=1JqZ5CiJFdfbLd0jhDQ-XUl_vu5LAtNcP
А ще хочу щоб ви поглянули зразок оформлення конспектів до відеоуроків. Знову її робота! Висновок: хто захоче - той знайде, прочитає, зрозуміє і зробить!!!
https://drive.google.com/open?id=1wj7plsvCZEvR5oxWpBB27R3sOvPo4_zH
https://drive.google.com/open?id=1DVzQtXnpr2XEp99pwe35fjPhQ7Xn2nDD
https://drive.google.com/open?id=1WEgLiGRbtrNbF-iQbI4ehC8hAAY1If5R

Доброго дня усім!
На жаль по технічним причинам у нас не відбулися заплановані уроки з біології та військової підготовки. При першій же можливості я їх проведу, але задля оперативності надаю всю необхідну інформацію до цих уроків.

До уроку з біології:
Тема: "Медична генетика, діагностика та профілактика спадкових хвороб."
Питання до конспекту:
1. Сучасні завдання медичної генетики.
2. Спадкові хвороби і вади людини, причини.
3. Діагностика та профілактика спадкових хвороб.
4. Медико - генетичне консультування.
Параграф 39-41.

ВАЖЛИВО: Цим уроком ми закінчуємо загальну тему "Генетика" і тому вам всім необхідно для підведення підсумків нашої роботи надіслати мені на пошту свої конспекти ( 4 останні відео-уроки - 4 конспекти, параграфи у нас, на жаль, вибірково). Конспекти надсилаєте правильно оформлені. Якщо фото не завантажуються до одного листа, відсилайте декілька з поміткою - "Продовження". Листки, нагадую, в зошитах пронумеровані і я їх добре повинен бачити на фото. Хто ще не виконував презентації та лабораторну роблоту до теми, можете теж виконати і надіслати. 
Конспекти  і проекти надсилаєте з ВІВТОРКА 21.04 до 24.00 годин ЧЕТВЕРГА 23.04. і тільки за встановленими правилами (шукайте, читайте, листи надіслані з порушенням правил перевірятись не будуть і будуть видалені!) 
Далі ніякі роботи я не приймаю. З слідуючого уроку у нас нова і остання тема - "Розмноження"!



До уроку "Захист України".
Тема: Бойові групи. Основи військової топографії"
Пиання до конспекту:
1. Склад бойових груп.
2. Порядок дій бойових груп.
3. Орієнтування на місцевості.
3. Азимут та його визначення.
4. Опис місцевості та топографічна карта.
стор. підручника 150-163.

Можете успішно використати ресурс ЮТ!

Всім успіхів!
22.04.20



Всім привіт!

Коротка інформація для учнів що вивчають "Захист України".
Сьогодні (15.04) відбувся урок-конференція за темою, яку треба опрацювати всім: "Склад механізованого відділення. Вогнева позиція в обороні та ведення спостереження".
Основні питання до теми:
1. Склад та озброєння механізованого відділення.
2. Вогнева позиція в обороні.
3. Окопи та послідовність їх облаштування.
4. Спостереження (спостерігач) за полем бою.   

Опрацювати параграф №17. стор. 142-149 (Гнатюк) та параграф №28 (Герасимів), рекомендую останній.

Всім успіхів! Слава Україні!!!
15.04.2020.


Доброго дня моїм десятикласникам!

Урок сьогодні вважаю таким що відбувся. Тема уроку була "Генетичний моніторинг, генофонд та розподіл алелей в популяціях людини."
Питання що розглядаються:
1. Генетичний мніторинг.
2. Генофонд людських спільнот.
3. Розподіл алелей в популяціях людини.

І домашнє завдання до нього : 
Конспект: по підручнику Остапченко пар. № 38 (але краще його опрацюйте оглядово) за основу візьміть підручник Соболя - пар.№48,49,50. Додаткових завдань поки що не даю, але тим учням, які ще не виконували презентацію  в темі (список тем нижче) рекомендую виконати! Приймаю на пошту презентації до 25.04.

Важливо - на слідуючому тижні ми закінчуємо тему "Генетика", тому готуєте конспекти для відправки мені на пошту: 
- Конспекти з пар.№ 37 тема - "Дослідженя геному людини". (попередні не надсилати, видалю весь лист),
-   Кожна тема з нової сторінки. 
-   Сторінки прономерувати наскрізно.
- Фото для відправки однотипно, доступний формат, і пронумеровані листки підряд одним листом! 
Терміни надсилання я повідомлю пізніше.

Успіхів вам і всього доброго!

Привіт усім.
    Цього разу втисну інформацію по предмету "Захист України". Урок відбувся, правда учасників було небагато.           Домашнє завдання до уроку:
       Тема: №Дії солдата в складі двійок та малих груп.                 Параграф 17, (початок).
Питання, що розглядаються:
1. Види носіння зброї.
2. Пересування на полі бою.
3. Використання укриття при пересуванні та в обороні.

До зустрічі.    


Доброго дня.

     На жаль сьогодні урок майже не відбувся по технічним причинам, але хоч трішки поспілкувались. Ви молодці, витрмали мій інтеренет, зате я скоро стану хакером. Ну і домашнє завдання до цього уроку. Працюєте як завжди з підручником - Параграфи 35 нашого підручника, 40-42 електронний підручник Соболя. Складаєте короткий конспект (не забудьте дату, тему , параграфи).
     І додаткове завдання: стор. 163, Соболь, в кінці параграфа 41 - таблиця. Виконати в зошиті, зробити фото та надіслати на пошту до 24.00 четверга.(конспекти не надсилати поки що!!!)

Здоров'я і успіхів вам!




Доброго дня десятикласникам.
Сьогодні відбувся наш другий урок з біології. І хоча учасників було, на жаль, небагато, але я думаю ті, хто був присутній, попрацювали ефективно. Тому прошу - заходьте на урок своєчасно, не запізнюйтесь. Через дві хвилини після дзвоника двері відеоконференції закриваються! 😏
Домашнє завдання до уроку:
2.04 Біологія, до відео уроку.№2. пар. 31-32, 36-37.
Питання до конспекту:
1.Типи успадкування у людини.
2. Моно генне та полігенне успадкування ознак.
3. Спадкова мінливість – комбінативна та мутаційна.

    Десятикласникам нагадую, що у нас ще є другий предмет, який вимагає уваги не менше ніж біологія - "Захист України". Не буду створювати нову сторінку ( а то ще заблудитесь😝), тому завдання із цього предмету пропоную тут. Нагадую - виконуйте загальні правила виконання конспектів.
Домашнє завдання:
1.04.  Відеоурок №1 Тема: Тактика. Основні риси загальновійськового бою. Бій.  (Сторінка 133-138.)
Основні питання:
1. Бій, риси бою, види бою.
2. Маневр.
3. Види вогню.
4. Особиста зброя та екіпіровка солдата.
Удачі вам!



Привіт десятикласникам!!!

     Запрошую до співпраці в моєму блозі та освоєння Інтернету в розумних межах та навчальною метою. Бажаю здоров’я, натхнення та сили волі - і тоді у вас будуть успіхи в навчанні, особливо в вивченні БІОЛОГІЇ!👌
     Ознайомтесь з текстом головної сторінки та сторінкою - цікава інформація - як нам співпрацювати через Інет, детальні пояснення можу надати в коментарях, якщо ви їх там напишете. Для більш швидкого реагування можете використати Вайбер (дані може надати класний керівник, але прошу не зловживати, цінуйте свій і мій час, спасибі за розуміння).


 Пишу це на всіх сторінках, так як сутність ситуації в даних умовах одинакова.
   В зв*язку з вимушеним продовженням карантину (не плутати з канікулами) пропоную попрацювати самостійно над вивченням нового матеріалу а я наскільки зможу - вам допоможу. Зрозуміло, що пояснення з моєї сторони на уроках будуть але час, на жаль, буде обмежений, а матеріал дуже корисний та цікавий. Та й тематичне оцінювання проводити прийдеться, так що за роботу. Не забувайте що ми не встигли написати проміжну тематичну контрольну роботу з основ генетики, тому при поверненні до школи вона нас чекає (не забудьте повторити вичений матеріал). Коли захочете, ви все зможете. 
   Тому залишилось всього дрібниця - захотіти!!!


Хочу нагадати, що ми вже почали працювати над другою частиною основ генетики, але на сьогодні пропоную все таки ще трохи попрацювати за електронним підручником Abetka_Sobol_Biologia 10 kl пар 46 та згадати закономірності модифікаційної та спадкової мінливості. Можете працювати з цим підручником і надалі, але подальший матеріал що будемо вивчати, викладений і в підручниках, що нам видала бібліотека.
Постараюсь відзняти відеоуроки з короткими поясненнями до теми. 

Також для початку пропоную переглянути в ЮТ:

https://www.youtube.com/watch?v=gUaEZ4beeqc       - не спадкова  мінливість

https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU     – спадкова мінливість



https://www.youtube.com/watch?v=Y-N1PEPJrT0         - медична генетика.




   

    Бажаю успіху. до скорого!

   Будуть питання, зауваження, пишіть в коментарях.



    Хто із вас був на головній сторінці блогу?

Для надійності надаю точну адресу:     http://biologi27step.blogspot.com     по якій ви зразу будете потрапляти на ГОЛОВНУ! Це важливо, так як там буду оновлювати інформацію!!!

Удачі всім!

______________________________________________________
______________________________________________________



20 комментариев:

  1. Вибачаюсь, добавлю ще - можете ознайомитись з відеоуроками на сайті міського департаменту освіти за посиланням osvita-omr.gov.ua

    ОтветитьУдалить
  2. Павловський Гліб
    тема "Мутації та їхні властивості..." за №7
    (вибачте, що так пізно)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вчитись ніколи не пізно. Заявка прийнята - Павловський Гліб взяв тему за №7 "Мутаціїї..." Нагадую, що Ткачова А уже добре виконала презентацію за темою №6 "Закономірності мінливості людини..." Так що для 10Б класу в списку на дві менше - встигніть до закінчення теми - все таки можна отримати до 10 бонусів!!!

      Удалить
  3. Хочу надати для пергляду посилання на презентацію Ткачової Аліни (надіюсь, вона не буде заперечувати). Непогана презентація, доволі інформційна, рекомендую перглянути всім, це наші теми. https://drive.google.com/file/d/1QvIpcaPHfDgHPZj1i1f_afA_zzHAuaoN/view?usp=sharing

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Этот комментарий был удален администратором блога.

      Удалить
  4. Дунець Діана , тема 2 « Каріотип людини та його особливості»

    ОтветитьУдалить
  5. Дунець Діана, тема №2 "Каріотип людини..." заявку прийнято. Молодець, оперативно спрацювала!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Норель Дар’я, тема 16 «Генотерапія та її перспективи»

    ОтветитьУдалить
  7. Ахмад Сідра, тема 12 « Сучасні завдання медичної генетики»

    ОтветитьУдалить
  8. Шевчук Єлизавета, тема 15 «Скринінг-програми для новонароджених»

    ОтветитьУдалить
  9. Камінська Юлія, тема №2 «Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу.»

    ОтветитьУдалить
  10. Попіль Дар'я , тема 7 《Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми. 》

    ОтветитьУдалить
  11. Куршина Юлія,тема 3 "Сучасний стан досліджень геному людини"

    ОтветитьУдалить
  12. Влада Щербина тема 9 "Генетичний моніторинг в людських спільнотах"

    ОтветитьУдалить
  13. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  14. Потынг Дмитрий тема 8 "Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів"

    ОтветитьУдалить
  15. Шелепова Анна 10 Б
    тема 8 "Захист геному людини від шкідливих мутагегних впливів"

    ОтветитьУдалить
  16. Бошкова Ольга 10-б ,тема 16"Генотерапiя та iï перспективи"

    ОтветитьУдалить