понедельник, 23 марта 2020 г.

   
Привіт моїм учням! Нарешті щось зрушилось!
Чи може тому, що я поплакався😂 (попереднє повідомлення), чи може то адапційний період до дистанційного навчання був, чи може не спрацювали інормаційні русла? Але почала працювати пошта і пішли перші виконані домашні завдання, пішов двосторонній процес! Як приємно відчувати за екраном монітора свою любиму аудиторію! Спасибі учням (та і собі теж, що догадався) що створили групи класів в Вайбері, так оперативно! Молодці. Дуже приємно мати гарних учнів! А додатковий канал звязку ніколи не завадить. Спрацюємось! 

Вважаю не завадить нагадати:   Загальні рекомендації.
    В першу чергу рекомендую, хто це ще не зробив – скласти робочий план тижня притримуючись шкільного розкладу уроків та опрацьовувати самостійно навчальний матеріал всіх уроків за підручниками, відео уроками різних ресурсів, вказівками та консультаціями вчителів всіх за розкладом уроків, виконуйте відповідно домашні завдання, якщо вони є. Якщо вказівок немає (все може бути) рекомендую обов’язково опрацьовувати почергово параграф за параграфом, складаючи короткі тезис-конспекти в робочих зошитах. Якщо в якийсь день щось завадило зробити намічене, чи просто загуляли (це теж нормально, якщо не часто) то найдіть додатковий час і доганяйте до кінця тижня. Навчіться самостійно шукати комунікативні канали зв’язку зі своїми вчителями. І саме основне – налаштуйте себе на самостійну роботу і ви будете задоволені собою!
    Що стосується біології – рекомендую виконувати всі домашні завдання від простих до складних. В залежності від цього ви будете отримувати бонуси за виконані завдання в залежності від їх якості та своєчасного виконання  від 3 до 10 бонусів. По закінченню теми в підсумку ви отримаєте певну кількість бонусів, які будуть переведені до 12-бальної системи. Тому не пропускайте в інформативному потоці цих завдань та своєчасно намагайтесь якнайкраще їх виконати. Так, наприклад, в темі «Основи генетики більшість учнів пропустили чи не захотіли виконати завдання: для 9 та 10 класів першим завданням було складання тезис-конспекту відповідних параграфів підручника (передивіться блог та відео уроки) та прислати фото конспекту на пошту, друге завдання – «Незакінчена презентація» ( в блозі є посилання, презентацію, коли відкриється, треба завантажити, потім доопрацювати і надіслати на мою пошту як виконане завдання) і 10 класам треба було виконати лабораторну роботу «Модифікаційна мінливість». В ці дні канікул ми не задаємо завдання, але це завдання минулого тижня, тому хто захоче догнати пропущене – будь ласка. Чекаю!

2 комментария:

  1. Решонные задачи по закону Менделя подходят?

    ОтветитьУдалить
  2. Ні, спасибі. ми вже це пройшли. Зараз ми закінчуємо тему питаннями по модифікаційній мінливості, з понеділка дам урок про мутаціям та генетиці людини і все, потім почнемо тему "Еволюція". Так що зараз до закінчення канікул можете скинути фото-конспекти на пошту - заробити до 5 бонусів (пояснення в блозі та відео уроці) та найдіть і виконайте завдання"Незакінчена презентація - до 10 бонусів. Деякі учні (Дрішлюк В., Шоляк І.- 9А) справились непогано!

    ОтветитьУдалить