Біологія - 9 клас


    Доброго дня всім!

    На превеликий жаль, наш практично останній урок в вивченні загальної біології в 9 класі, не відбувся з відомих вам причин. Але тему треба опрацювати, можна віднайти чудові відеоматеріали в ЮТ, телеуроки проглянути, але в першу чергу наш підручник!
    Тема уроку: " Основи генетичної інженерії. 
ГМО та клітинна інженерія".
    Основні питання:
1.  Генетична інженерія - методи та досягнення.
2.  ГМО - значення та проблеми.
3.  Клітинна інженерія - методи, досягнення та перспективи.
4.  Узагальнення курсу біології. (стор 285)

      І так, вам залишається останнє завдання - скласти останній тезис-конспект цього останнього уроку і терміново, в чітко визначені терміни - з даної хвилини до 24.00 19.05  - надіслати мені на пошту всі конспекти
 (4 конспекти, бажано одним - двома листами) відеоуроків з теми "Екологія. Сучасна біологія".

    Я постараюсь до четверга- пятниці перевірити всі роботи та надати через класних керівників всі тематичні та семестрові оцінки за дистанційне навчання. В кого будуть питання - звертайтесь в особисті Вайбер, якщо маєте більше знань ніж моя оцінка - на понеділок запрошу вас на співбесіду в особистій відеоконференції. Загального уроку з відомих причин на понеділок вже не планую!

Всього доброго, успіхів вам!
18.05.20.





Всім привіт!

   Щодо нашого сьогоднішнього уроку-
   Тема: "Селекція та біотехнології".
   Основні питання для опрацювання:
1.  Поняття про селекцію, центри походження культурних рослин.
2.  Методи селекції.
3.  Біотехнологія, напрямки та її значення.

Додатково нагадаю, що є ще час для виконання презентацій (до 24.00!!) так що трудіться. 

Всього доброго.
13.05.20

  


Доброго дня всім! 

Ми підходимо до закінчення навчального року. Тому надаю основну інформацію щодо вивчення останньої теми та основних видів роботи щодо тематичного оцінювання.

   По темі «Екологія» ми проведемо сумарно 4 відео-конференції, тому вам необхідно буде скласти 4 тезис конспекти згідно розглянутих тем (відео-уроків) та надати їх на пошту одним-двома листами з 18.05 по 19.05 до 24.00.

   Додаткове завдання до уроку від 4.05 (надати до 6.05. до 12.00, дивіться нижче окремо розгорнуті завдання до уроку.)

   До цієї теми необхідно виконати презентацію по одній із пропонованих тем та надати на пошту до 10.05 (24.00):
1.       Порушення озонового шару та його наслідки в Україні..
2.       Забруднення атмосфери та його наслідки в Україні..
3.       Стан водних екосистем Одеського регіону.
4.       Наслідки скорочення лісового масиву України та його наслідки.
5.       Стан ґрунтів та його забруднення в Одеському регіоні.
6.       Проблеми енергетики світові та України, екологічні наслідки.
7.       Зменшення видового різноманіття Одеського регіону.
8.       Агроценози м. Одеси, стан та проблеми утримання.


   Також необхідно закінчити (або виконати, перше - краще) давно запропоновану презентацію «Екологічні спостереження» - свої фото-відеоматеріали щодо спостереження змін в природі в весняний період, не забудьте указати екологічні чинники, що впливають на ці зміни, як преамбулу розкрити теоретичну частину  (зразок шукайте на блозі на сторінках 9 або 10 класу).

    При необхідності 25.05 плануємо урок відео-конференцію - ТД або співбесіда по основним питання, по закінченню проводжу тематичне та семестрове оцінювання.
  При необхідності 27.04 плануємо урок-конференцію –«Індивідуальна співбесіда по основним питання дистанційного навчання» (темам що вивчали). Якщо будуть бажаючі, то напишете заявки!

   А тепер щодо нашого уроку відеоконференції від 4.05.20. Ми провели урок за темою "Середовища існування, стабільність екосистем та біосфера". 
Завдання: опрацювати параграфи підручника №57-60, скласти тезис-конспекти за питаннями:
1. Середовища існування та їх характиристика.
2. Стабільність екосистем.
3. Штучні екосистеми.
4. Біосфера як біосистема та її особливість.
5. Збереження біосфери.
   Додаткове завдання - стор. 249, завдання на порівняння.(таблиця). Виконати в зошиті, зробити фото та надіслати на пошту до  12.00 6.04.20. Не запізніться!!! 

Всім успіхів!

04.05.2020






Доброго дня!

Сьогодні ми починаємо нову тему, останню в цьому році для вивчення та оцінювання. Вона включає в себе дві підтеми "Надорганізмові системи" (Основи екології) та узагальнуючу - "Біологія, значення в біотехнологіях та медецині". Відповідно параграфи; 54-60, та 61-66.

Тема сьогоднішнього відеоуроку -"Екосистеми, їх функціювання та екологічні чинники" (пар. 54-56).
Питання до конспекту:
1.  Екосистема та її структура.
2.  Функціювання екосистем.
3.  Основи функціювання екосистем.
4.  Екологічні чинники.
   Додаткового завдання поки що не надаю, але рекомендую сьогодні завтра привети в порядок свої конспекти з теми "Еволюція" та правильно надіслати мені на пошту (до СЕРЕДИ, 24.00). А також можна виконати презентацію до цієї теми і також надаслати до указаного терміну. 
   А вже потім розглянути і опрацювати нову сьогоднішню тему. 
Якщо в мене будуть можливості то в середе проведу урок-опитування, термінологічний диктант по пройденій темі "Еволюція", підготуйтесь.   

Всього доброго.

27.04.20



Всім привіт.

    Сьогодні, 22.04, хоча і важкувато, але відбувся урок-конференція. Відвідувачів було небагато, частина забула відмітитися в чаті і тому випали з уроку. 

    Тема уроку: Біорізноманіття. Систематика - як відображення еволюції.

Питання до конспекту:

1.  Основи еволюційної філогенії та систематика.

2.  Неклітинні форми життя - віруси.

3.  Основні групи організмів.

4.  Основні еукаріотичні таксони.

ВАЖЛИВО: Цим уроком ми закінчуємо загальну тему "Еволюція" і тому вам всім необхідно для підведення підсумків нашої роботи надіслати мені на пошту свої конспекти за всю тему. ( 4 уроки - 4 конспекти, починаючи з пар. №43 до 53). Конспекти надсилаєте правильно оформлені. Якщо фото не завантажуються до одного листа, відсилайте декілька з поміткою - "Продовження". Листки, нагадую, в зошитах пронумеровані і я їх добре повинен бачити на фото. Хто ще не виконував презентації до теми, можете теж виконати і надіслати. 

Конспекти  і проекти надсилаєте з ПОНЕДІЛКА, 27.04 до 24.00 СЕРЕДИ 29.04.і і тільки за встановленими правилами (шукайте, читате, листи надіслані з порушенням правил перевірятись не будуть і будуть видалені!) 

Всім успіхів!

22.04.20



Доброго дня!

    Відбувся,  нарешті, відносно спокійний урок і я надаю для всіх, особливо відсутніх, домашні завдання до уроку. По перше робота з підручником : параграфи №48-49
      Питання до конспекту:
1. Людина як біосоціальний вид.
2. Особливості та чинники еволюції людини.
3. Гіпотези походження життя.
4. Основні етапи передбіологічної еволюції.
5. Основні етапи біологічної еволюції, геохронологія Землі.

  Додаткове завдання - незакінчена презентація. Презентацію завантажити, відповісти, оформити і відіслати мені на пошту за два дні - до 24.00 середи!!! Можна отримати до 10 бонусів!!!

Посилання на незакінчену презентацію до теми «Популяція та видоутворення» :





На слідуючому тижні ми закінчуємо тему еволюція, тому приводите всі конспекти до порядку : Дата, тема, питання - сам конспект. Кожен з нової сторінки!!! І

І прономеруйте кожну сторінку починаючи з параграфу №44.(43 вже надсилали.). 

Успіхів вам!

І важливо - хто вирішив виконати презентацію до теми (попередня інформація) не забудьте надіслати на пошту до закінчення теми: 23.04


Добого дня моїи учням та ученицям.

Подовжуємо працювати, і в першу чергу я надаю домашнє завдання до останнього уоку:

Домашнє завдання до відео уроку конференції від 6.04.2020. за  темою «Популяція та вид. Видоутворення».
Питання:
1.       Популяція та її характеристика.
2.       Вид та видоутворення.
3.       Макроеволюція та її форми.
4.       Основні напрямки еволюції.
5.       Основні шляхи біологічного прогресу.

       Додаткове завдання. Стор. 193. Таблиця, застосування знань або стор 201. Таблиця, завдання на порівняння. (виконати на окремому листку зошита, фото надіслати до 24.00 середи. 


А також надаю вам список тем проектів (презентацій) до теми "Еволюційне вчення."

9 клас. Теми проектів (презентацій) по темі «Еволюційне вчення».
1    Порівняльна характеристика поглядів на еволюцію Ж.Б. Ламарка та Ч. Дарвіна.
2   Природній добір та його форми.
3   Вид і популяція.
4  Адаптації та механізм їх утворення.
5   Шляхи та напрямки еволюції.
6  Чинники еволюції людини.
7   Основні етапи антропогенезу.
8  Гіпотези походження життя.
9   Геохронологія та основні етапи життя.

Презентації можна виконати в зручний час, але надіслати на пошту не пізніше 22.02.20.


Привіт усім.

Хочу сказати, що потихеньку уроки наші налаштовуються. Думаю прийдеться змінити правила роботи та налаштування відеоконференцій, і вони зможуть стати ще ефективнішими.
Домашнє завдання до уроку від 1.04 за темою:
Еволюційні чинники (фактори) еволюції.
  Конспект пар. 44-45 по питанням.
1. Теорія Ж.Б. Ламарка.
2. Теорія Ч.Дарвіна.
3. Сучасна синтетична теорія еволюції.
4. Рушійні чинники еволюції.
5. Елементарні чинники еволюції.
6. Види природного добору.



Доброго дня усім! 

     Сьогодні ми провели другий урок за темою "Еволюційні фактори". Питання, які ми розглянули:
1. Теорія Ж.Б. Ламарка.
2. Теорія Ч. Дарвіна.
3. Сучасна синтетична теорія еволюції.
4. Рушійні чинники еволюції.
5. Елементарні чинники еволюції.
6. Види природного добору.  
     Працюючи за параграфом № 44,45 скласти тезис-конспект за цими питаннями. Додатковіх завдань поки що не задаю. 
Нагадую - складаєте кожен конспект з нової сторінки зошита. Першим записуєте дату, далі тема і потім сам конспект. Коли відсилати конспекти я вам скажу.  

Плодотворної праці вам!

           

Привіт відвідувачам блогу!

Сьогодні ми почали вивчати нову тему з першого відео уроку. На жаль мало учнів відвідали урок, але можуть бути різні, в тому числі і поважні причини. Але робота іде, і тому надаю до слідуючого уроку (середа) домашні завдання по темі" Еволюція. Етапи розвитку еволюційних поглядів та докази еволюції"
Завдання перше - конспект робочий параграфа №43
Завдання друге - виконати завдання-таблицю (розміркуй) на сторінці 185. 
фото завдань надіслати на пошту до середи.
Рекомендую переглянути мій останній відеоурок "Мутації" (знадобиться і в новій темі)
Основи генетики ч. 6 Спадкова мінливість. Мутації.  https://youtu.be/BL9NUBj3zII
а також по новій темі невеликі відеоматеріали теж вам допоможуть. 

Працюємо!



Усім привіт.

Пропоную продовжити спілкування та надаю вам для перегляду новий відеоурок - відчуваю, як ви вже "сумуєте" за мною!!!😆

Планую відзняти ще пару уроків - і ми з вами (тільки разом) закінчимо тему "Основи генетики". Будете мати високу ерудицію в біологічній галузі. Трохи пізніше надам завдання цікавіші. а зараз попрацюйте з підручником - освоюйте нові терміни та сутність теми. Працюйте з робочим зошитом - ви знаєте мої вимоги до конспектування - коротко і основне. В відеоуроках є вказівка на домашні завдання.

Основи генетики ч.4 Модифікаційна мінливість         https://youtu.be/o5bvFl18Yc8
Гарного перегляду!
Удачі і натхнення!

До речі - якщо є питання або побажання - пишіть в коментарях!




Вітаю усіх дев’ятикласників  !!! 

Бажаю  здоров’я, натхнення та сили волі - і тоді у вас будуть успіхи в навчанні, особливо в вивченні БІОЛОГІЇ!👌




  Пишу це на всіх сторінках, так як сутність ситуації в даних умовах одинакова.
   В зв*язку з вимушеним продовженням карантину (не плутати з канікулами) пропоную попрацювати самостійно над вивченням нового матеріалу а я наскільки зможу - вам допоможу. Зрозуміло, що пояснення з моєї сторони на уроках будуть але час, на жаль, буде обмежений, а матеріал дуже корисний та цікавий. Та й тематичне оцінювання проводити прийдеться, так що за роботу. Не забувайте що ми не встигли написати тематичну контрольну роботу з основ генетики, тому при поверненні до школи вона нас чекає (не забудьте повторити вичений матеріал). Коли захочете, ви все зможете. 
   Тому залишилось всього дрібниця - захотіти!!!

   Надаю завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу: в першу чергу ознайомитись з матеріалом підручника вказаних параграфів, звернути увагу на нові терміни - пар 39-42. Не забуваємо викласти терміни в робочих зошитах та надати фото своїх конспектів на пошту коли я попрошу.

Постараюсь відзняти відеоуроки з короткими поясненнями до теми. Нам ще буде треба виконати практичну роботу по модифікаційній мінливості, план та інструкції я надам пізніше. Вона не складна і даже цікава, так що справитеся. Буду надавати завдання щодо створення презентацій по окремим темам для індивідуального виконання.

Для початку пропоную також   переглянути в ЮТ:

https://www.youtube.com/watch?v=gUaEZ4beeqc       - не спадкова  мінливість
https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU     – спадкова мінливість
https://www.youtube.com/watch?v=Y-N1PEPJrT0         - медична генетика.

До зустрічі на сторінках блогу!


Комментариев нет:

Отправить комментарий